Q&A
Jakie korzyści oferuje portal B2B Memodo?
Możesz łatwo złożyć zamówienie, wybierając z całej oferty produktów. Masz natychmiastowy wgląd we wszystkie ceny i terminy dostaw.
Oprócz tego, zawsze służymy pomocą i osobiście poradzimy.
Kto może składać zamówienia?
Oferta Memodo przeznaczona jest wyłącznie dla firm, które działają w branży fotowoltaicznej. Do rejestracji wymagane jest potwierdzenie o działalności.
Jak zarejestrować się na portalu Memodo?
Wystarczy kliknąć na “Rejestracja” w menu “Moje konto” w prawym górnym rogu obok pola wyszukiwania. Następnie należy wypełnić formularz “Jestem nowym klientem” - wprowadź wszystkie dane i zakończ rejestrację. Po pomyślnej weryfikacji otrzymasz pełny dostęp do wszystkich funkcji naszego portalu B2B.
Jak długo trwa dostawa?
Zwykle czas dostawy wynosi od 48 do 72 godzin. Jeśli czas dostawy się różni, zostanie to zaznaczone podczas składania zamówienia lub w potwierdzeniu zamówienia.
Co oznaczają kolory ciężarówek przy naszych produktach?
Zielony: dostawa w ciągu 48 godzin; Pomarańczowy: dostawa od 3 dni do maks. 1 miesiąca; Czerwony: towar na zamówienie
Do jakich krajów dostarczamy?
Na naszej stronie “Dostawa” znajdziesz aktualną listę krajów, do których dostarczamy towary. Jeśli Twojego kraju nie ma na liście, wyślij nam prośbę na adres info@memodo.pl.
Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?
Nie, na naszym portalu możesz zamawiać łatwo i wygodnie bez minimalnej wartości zamówienia.
Jakie przysługują mi gwarancje po zakupie na portalu Memodo?
Kupując w naszym sklepie internetowym zwykle obowiązują gwarancje na produkt i moc danego producenta. Warunki gwarancji znajdują się w opisie danego produktu.
Nie mogę znaleźć konkretnego produktu w sklepie internetowym. Co mam zrobić?
Skontaktuj się z nami. Dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć odpowiedni produkt, którego szukasz.
Czy oferujecie również montaż systemu fotowoltaicznego?
Nie, działamy tylko jako dystrybutor. Możemy jednak skontaktować Państwa z jednym z naszych partnerów, który chętnie przedstawi Państwu ofertę.
Czy mogę skontaktować się z Memodo osobiście?
Oczywiście, w każdej chwili! Jeśli nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego lub zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 pod numer: +48 729 975 469