Dostawa
Razem z naszymi przewoźnikami zapewniamy, że zamówiony towar dotrze do ciebie lub twojego klienta na czas i w nienaruszonym stanie.
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Jak tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz potwierdzenie wysyłki e-mailem. Termin dostawy zależy od wybranej metody dostawy.
Dostarczenie za granicę
Dostawa za granicę jest obecnie możliwa przy standardowym transporcie. Należy pamiętać, że czas dostawy może trwać 2-4 dni robocze.
Jakie są koszty wysyłki przy złożeniu zamówienia?
W Memodo nie ma znaczenia, w którym obszarze Czech lub Polski znajduje się Twoja firma. Nasz magazyn znajduje się w południowych Niemczech, a koszty dostawy są takie same i są obliczane wyłącznie na podstawie masy i wielkości towarów.
Otrzymałem uszkodzony towar. Jak powinienem postąpić?
Robimy wszystko, co w naszej mocy, abyś otrzymał swoje zamówienie szybko i bez żadnych uszkodzeń. Jednak wyjątkowo może się zdarzyć, że towar przesłany od producenta nie dotrze do nas w idealnym stanie. Dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi wysyłki.
Jak postępować w przypadku uszkodzenia:
- Zrób zdjęcia uszkodzonego towaru i pudełka.
- Uszkodzenie należy odnotować na liście przewozowym, podając datę i godzinę. Na liście przewozowym musi znaleźć się również podpis kierowcy, który potwierdzi szkodę. Zrób też zdjęcie tablicy rejestracyjnej pojazdu, którym dostarczono towar. Jeśli uszkodzenie jest poważne, zalecamy odmówić przyjęcia towaru.
- Zgłoś szkodę bezpośrednio do naszego serwisu poprzez info@memodo.pl wraz z podaniem numeru zamówienia (znajdziesz go w prawym górnym rogu listu przewozowego).
- Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to tylko możliwe, aby znaleźć szybkie i nieskomplikowane rozwiązanie.
Mój towar zostanie dostarczony bezpośrednio na miejsce instalacji. Jak powinienem postępować?
Istotne jest, aby towar został odebrany i sprawdzony przez profesjonalistę. Jeżeli nie możesz sam skontrolować towaru, wyjaśnij swojemu klientowi, jak powinien to zrobić w odpowiedni sposób. Reklamacja nie będzie możliwa, jeśli Twój klient przyjmie towar bez uprzedniego sprawdzenia. Dotyczy to również odbioru przez znajomych lub sąsiadów.
Jeżeli nie jest możliwe przeprowadzenie profesjonalnej kontroli jakości w miejscu instalacji, zalecamy przesłanie towaru do Twojego magazynu i sprawdzenie go bezpośrednio na miejscu.
Do których krajów można dostarczyć towar?
Bardzo nam przykro, jeśli przewoźnik nie dotrzymał terminu dostawy i przekroczył 45-minutową tolerancję czasową. Tutaj dowiesz się, jak możemy Ci natychmiast pomóc:
- Prosimy o niezwłoczne zgłoszenie opóźnienia wraz z podaniem numeru zamówienia i numeru klienta do naszego działu logistyki za pośrednictwem poczty elektronicznej logistik@memodo.de lub telefonicznie pod numerem +49(0) 89 9041015-85. Należy przesłać tę informację, nawet jeśli firma spedycyjna wcześniej poinformowała Cię o opóźnieniu. My często nie otrzymujemy takiej informacji od danej firmy spedycyjnej.
- Podczas dostawy należy zapisać datę i godzinę na liście przewozowym oraz w skanerze firmy spedycyjnej. Kierowca musi również potwierdzić opóźnienie swoim nazwiskiem (drukowanymi literami) i podpisem.
Zależało mi na dostawie w wyznaczonym terminie, a towar nie dotarł na czas. Co mogę zrobić?
Dostarczamy do wszystkich krajów UE, a także do Szwajcarii, Norwegii i Liechtensteinu.
Z przyjemnością umożliwimy dostawę do innych krajów po konsultacji z naszym działem logistycznym. Wystarczy wysłać wiadomość na info@memodo.pl.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, możesz zmienić adres dostawy konkretnego zamówienia bezpośrednio w koszyku (kasie).
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy po zamówieniu towaru, napisz do nas wiadomość na info@memodo.pl lub skontaktuj się bezpośrednio z osobą kontaktową.
Czy zamówienie można podzielić na kilka przesyłek?
Na życzenie możemy podzielić zamówienie na kilka przesyłek. Należy jednak pamiętać, że mogą obowiązywać dodatkowe koszty wysyłki.